Ga naar inhoud

[C++ 6.0] een stuk tekst verwijderen


Aanbevolen berichten

Ik heb zelf een ini - file aangemaakt waar ik data naar toe kan schrijven en weer uitlezen (fopen, fscanf, fprintf fclose functies). Maar nu wil ik ook een regel weer kunnen verwijderen. Mijn vraag is of dit mogelijk is en zo ja op welke wijze. Tot nu toe heb ik nog niets kunnen vinden dat mij verder kan helpen. TP
Link naar reactie
[quote:27b1482a0f="webspider"]inlezen, zoeken in welke regel het staat, en dan alles wagschrijven behalve dsie regel? Ik kan niet C++-specifiek worden, soz[/quote:27b1482a0f] Daar dacht ik aan toenik dit berichtje heb geschrven. Zit nu alleen even vast hoe je ok al weer een array van chars kan aanmaken. :oops: Maar bedankt voor de reactie
Link naar reactie
[quote:47b06dfc76="turbo-pascal"]Array OF Char o.i.d.[/quote:47b06dfc76] Da bedoel ik ja, maar nu blijf ik nog steeds met men probleem zitten ik ben al verder aan het zoeken gewest maar kom er nog niet. [code:1:47b06dfc76] int i=0; char Verplaats[80]; char BUF1[80]= {0}; while (c != EOF) { c = fscanf(Ingeloged, "%s", Verplaats); BUF1[i]=Verplaats; i++; } for(int k = 0; k <= i; k++) { if (strnicmp(Verplaats, NAME, sizeof(NAME))==0) { k++; } printf("%s\n",BUF1[k]); //fprintf(Ingeloged,"%s\n", BUF1[k]); } [/code:1:47b06dfc76] dit heb ik tot nu toe. Het programma werkt, alleen voor de BUF1[] wordt steeds de laatste ingelezen tekst. dus stel laatste is BUF1[i]=klaas dan wordt bij het uitlezen dus BUF1[k] iedere klaas ingelezen, maakt niet uit welke k het is. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...