Ga naar inhoud

Script


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb hier maar een topic gestart omdat ik in het software(anders) geen reactie kreeg (cross-post?) Ik weet niet of het ergens te verkrijgen is, maar wil een soort en met van script laten opstarten die ervoor zorgt dat als Microsoft Outlook (niet express) wordt afgesloten automatisch de dubbele headers doet verwijderen van bijv. een hele week. Komt dit duidelijk over zo? en Bestaat zoiets? Mvrgrt.Peiky
Link naar reactie
[quote:e4d5b7eff8="Peiky"]Hallo, Ik heb hier maar een topic gestart omdat ik in het software(anders) geen reactie kreeg (cross-post?) Ik weet niet of het ergens te verkrijgen is, maar wil een soort en met van script laten opstarten die ervoor zorgt dat als Microsoft Outlook (niet express) wordt afgesloten automatisch de dubbele headers doet verwijderen van bijv. een hele week. Komt dit duidelijk over zo? en Bestaat zoiets? Mvrgrt.Peiky[/quote:e4d5b7eff8]Wat zijn (die) dubbele headers ... ? Files ? Als het files zijn, kan het wel, maar als het in MSO zelf is, wordt het moeilijk... En dat niemand daar reageerde, komt omdat neimand die daar tussen nu en de tijd van jouw post kwam, het neit wist of niet wou antwoorden... :roll:
Link naar reactie
Als je in Outlook op <Alt>+<F11> drukt kom je in de VBA editor. Links zie je een tree met o.a. ThisOutlookSession. Als je hier met de rechtermuisknop op klikt en je kiest voor "View Code" Kun je daar een script in zetten. Kopieer bijvoorbeel onderstaand script er eens in en kijk eens wat er gebeurt als je het opslaat en Outlook vervolgens opstart. [code:1:6c611562ad] Private Sub Application_Startup() MsgBox "Test" End Sub [/code:1:6c611562ad] Hoe je exact voor elkaar krijgt wat jij wil zal enig uitzoek werk vereisen. Daar heb ik niet zoveel mee gewert. Suc6,
Link naar reactie
[code:1:e802c0d071] Private Sub Application_Startup() MsgBox "Test" End Sub [/code:1:e802c0d071] Ik heb de code gekopieerd in het code-venster van de VBA-editor, maar zie niet een resultaat. Ik denk dat jij bedoeld dat wanneer Microsoft Outlook opstart er een box moet verschijnen met de tekst "Test". Wat ik wil is, is dat wanneer ik Microsoft Outlook afsluit automatisch een script start waarin staat geschreven dat alle dubbele "Headers/mailtjes in het postvakIn worden verwijderd. Mvrgrt.Peiky
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...