Ga naar inhoud

Siemens XL1432 weigert dienst


Aanbevolen berichten

Onze Siemens XL1432 hield op met draaien. Ik heb de koolborstels vervangen en dat was ook wel hard nodig! Na de vervanging heeft de trommel even gedraaid, maar hield er al snel mee op. De display toonde allerlei vreemde tekens en de ledjes stonden te knipperen . Na een aantal keren opnieuw inschakelen vertoont het display nu continu 8:8'8 en branden de leds Stand-by en Hoofdwas continu. De led Spoelen brandt na inschakelen soms even op halve sterkte en dooft daarna langzaam. De led Centrifugeren is uit. Enig idee wat er mis kan zijn, en meer nog hoe de machine weer tot activiteit kan worden gebracht? Groet, Bert
Link naar reactie
Tot mijn vreugde kan ik meedelen dat de XL1432 de dienst heeft hervat. Bij het monteren van de nieuwe koolborstels had ik al gemerkt dat één borstel niet soepel in de houder ging. Ik heb deze weer gedemonteerd en op de knelpunten iets afgeschuurd, zodat hij wel vlot in de houder ging. Hiermee was het probleem verholpen en werkt de machine weer als vanouds. Groet, Bert
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...