Ga naar inhoud

MSN botje maken?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hey, ik wilde eens kijken of het moeilijk was een MSN botje te bouwen, perl geinstalleerd en dat soort dingen.. ik heb deze tut gevolgd: http://www.wiredbots.com/tutorial.html en dan de MSN tut.. Na het installeren en instellen krijg ik in DOS de volgende foutmelding: C:\perl\bin>perl bot.pl "my" variable $email masks earlier declaration in same scope at C:/perl/lib/MSN. pm line 1012. "my" variable $friendly masks earlier declaration in same scope at C:/perl/lib/M SN.pm line 1012. "my" variable $bitmask masks earlier declaration in same scope at C:/perl/lib/MS N.pm line 1012. "my" variable $group masks earlier declaration in same scope at C:/perl/lib/MSN. pm line 1012. MSN Module v. 1.3 Checksum:34840 Including on_im.pl.. OK! Including docrypt.pl.. OK! Including commands.pl.. OK! Including log_im.pl.. OK! Including thought.pl.. OK! Use of uninitialized value in string ne at C:/perl/lib/MSN.pm line 137, <DATA> l ine 1. Cannont create object without both Handle and Password being set. at bot.pl line 74 Wie kan mij helpen? of heeft iemand misschien een andere tutorial waar het wat uitgebreider instaat ? Alvast bedankt, Jort
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...