Ga naar inhoud

Iets programmeren


Aanbevolen berichten

Overzichtelijk: [code:1:efd82c6df3] PROGRAM programma_naam; USES unit_naam; BEGIN write("Hello World !"); END. [/code:1:efd82c6df3] Ik denk dat iedereen dit wel begrijpt. (dat is Turbo-Pascal, gelijk aan pascal, gelijk aan DelphiPascal/ObjectPascal (de basis dan)) [quote:efd82c6df3="Ben Lankamp"]Korter:[code:1:efd82c6df3]#include <stdio.h> void main() { printf("Hello, world\n"); }[/code:1:efd82c6df3]Geen return-value scheelt weer ;) .[/quote:efd82c6df3]Mag alleen in C++ (of juist alleen in C), toch ?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:437c021a17="RubeL"] Voor deze twee talen kun je het gratis #develop gebruiken, te downloaden vanaf [url]www.icsharpcode.net[/url]. Als je een ICT-opleiding volgt dan kun je misschien goedkoop de 'echte' Visual Studio .NET aanschaffen. Succes.[/quote:437c021a17] ik ga #develop downloaden en kijken wat ik er in kan doen.
Link naar reactie
[quote:3d4aa5c6d3="abcott"]hmmm.... Ik had aldoor het gevoel dat deze site voor hobbyisten was. Ben je ICT student? Aan de VU doen ze JAVA. Succes. Abcott[/quote:3d4aa5c6d3] Hallo ik ben een 11 jarige maar erg ver kwa dingen met computers. Dus ja? ICT, moeti k nog op wachten. Abcott stuur me even een e-mail of voeg me toe op msn ik wil je iets vragen: jarno@veugerweb.com
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...