Ga naar inhoud

PHP include


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik ben nog niet erg bekend met PHP, dus misschien is het een domme vraag. Ik heb een html pagina met daarop een tabel. In de linkerkolom heb ik een verhaaltje staan en in de rechterkolom wil ik een aantal links tonen. Nu heb ik deze links in een php bestandje gezet. Vervolgens heb ik in de rechterkolom van de html pagina <?PHP INCLUDE('links.php');?> gezet. Als ik dit lokaal test werkt dit prima, maar zodra ik het bij mijn host test (die php ondersteund) laat de html pagina de links uit de links.php niet zien. Open ik het php bestand in mijn browser dan laat hij wel alles zien. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en dat iemand mij kan helpen. Groeten, Wesley
Link naar reactie
Bedankt voor de reactie. Sorry, ik heb niet goed gekeken en deze vraag in het verkeerde forum geplaatst. De bestanden staan allebei op de server. De pagina heet introductie.htm en het php bestand heet links.php, dus dat moet volgens mij toch goed zijn. Beide bestanden staan in dezelfde map en als ik de links.php gewoon oproep doet hij het wel, maar op de eens of andere manier wil de inhoud van links.php niet in de kolom komen van introductie.htm. Ik snap het gewoon niet omdat hij het lokaal wel doet. Groeten, Wesley
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...