Ga naar inhoud

Bosch bovenlader


Anita-110

Aanbevolen berichten

Goeden morgen. Ik heb een Bosch WOL2430NL.Een keer is het mij overkomen, in een vlaag van verstandsverbijstering, dat ik vergeten was de trommel te sluiten voor de machine te starten. Er zat toen geen beweging meer in de trommel.Mijn man heeft dit toen weten op te lossen. Alleen, zeg maar de beugels van de klep van de trommel waren wel helemaal verbogen.Nu heb ik hem weer gebruikt, goed opgelet dat ik het dit keer allemaal wel goed deed, maar nu zit hij weer muurvast en geen beweging in te krijgen. Weet iemand een oplossing hoe we de opening nu weer naar boven kunnen krijgen en gelijk de trommel kunnen vervangen?'
Link naar reactie
De trommel kost rond de € 250 en is via Bosch niet meer leverbaar. Mogelijk nog wel ergens op internet te vinden, onderdeel nummer 00475696. Tevens moet de machine dan vrij ver uit elkaar om de trommel te vervangen. Om hem weer los te krijgen moet je een was verdeler los maken, (dat zijn die kunststof schoepen aan de binenzijde van de trommel) door hem weg te duwen. Daarna kun je met een haak draad je kleding zo veel mogelijk uit de trommel trekken. Met de zelfde haak kun je dan ook het binnen deksel intrekken en de trommel voorzichtig draaien.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...