Ga naar inhoud

Visual Foxpro vraag


anoniem

Aanbevolen berichten

L.s. Alvorens $500.- voor de aanschaf van V.Foxpro uit te geven.... Welke enthousiaste Foxpro gebruiker/programmer kan me de volgende vragen beantwoorden: - Is Foxpro een programmeer-omgeving voor databases? - Is er een redelijke overeenkomst met het aloude (Ms-Dos) dBaseIV ideoom en met het (Ms-Dos) CLIPPER ideoom, en zijn programma's daarin geschreven redelijk makkelijk overzetbaar naar V. Foxpro? Dat zou een enorme stap in de goede richting zijn om waardevolle MS-Dos database programma's geschikt te maken voor een Windows omgeving. - De moeilijkste: is er een vertaler te vinden/beschikbaar die dit werk, omzetten van MS-Dos dBase/Clipper programma's --> Foxpro kan doen? Met dank voor aandacht en tenminste een antwoord. Cees van Perlo Beira - Mozambique
Link naar reactie
Kijk eens op deze site: http://msdn.microsoft.com/vfoxpro/productinfo/ Ik denk dat je daar al een groot gedeelte van de antwoorden op uw vragen zult vinden. Er IS een zekere overeenkomst met DBase III/IV en Clipper, maar of je ze zomaar kan overzetten naar Visual FoxPro... Hiervan moet ik je het antwoord schuldig blijven. Ik vermoed van niet omdat voornoemde programmeertalen nog volledig werkten onder DOS (en zijn beperkingen). Je zou het bijna kunnen vergelijken met Borland Turbo Pascal en Delphi als het ware...
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...