Ga naar inhoud

Miele novotronic W3756 afvoer knippert e


collin-1

Aanbevolen berichten

Wanneer ik de machine aanzet wordt er water ingenomen maar na ca.1 min gaat deze in storing. DE miele W3756 zoemer klink en het controlelampje water afvoer knippert. In de display verschijnt "- - -" Wanneer ik de wasmachine aanzet neemt hij water maar na ca. 1 min. verschijnt het bovenstaande probleem. Wanneer ik het water wil afpompen krijg ik hetzelfde probleem. Het filter heb ik schoongemaakt en het motortje heb ik met de hand gedraaid Het lijkt erop of er ergens een verstopping zit. Ik heb de machine opengemaakt en achter de zeepbakjes houder zie ik de electronische aansturing. Is deze misschien kapot.
Link naar reactie
Excuus voor late reactie. Mijn eerste gedachte was de aanvoer. Bij testen bleek de motor wel te doen maar het mechanische klepje bleef hangen. Ik heb hiervoor een andere besteld maar helaas bleek de storing terug te komen. De hoeveelheid water is ca. 1.5 liter waarna de machine in storing gaat HarryO...... Water afvoer lampje knippert... Je kijkt nu naar de water inlaat en niet naar de uitlaat. Controleer eerst de afvoerpomp + filter. Ik heb de afvoerfilter schoongemaakt en ik heb met de hand aan de afvoerpomp gedraaid en voel geen weerstand.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...