Ga naar inhoud

Vb bestand openen


Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb een vraag over visual basic, Ik ben bezig met een programma waarmee ik andere bestanden (vb text bestanden en ppp) kan openen. Ik kan het bestand wel openen, maar ik krijg de textbestand zelf niet te zien. Als ik de textbestand wil verwijderen staat er wel dat een bron dit bestand nog geopend heeft. Dus de VB-programma doet wel wat met het bestand. Is er een manier in VB dat er voor zorgt dat het bestand \[i:befd09180d]echt [/i:befd09180d] geopend wordt? Alvast bedankt TP
Link naar reactie
[quote:2fdad2e967="Rynus Rein"]met: [code:1:2fdad2e967]Shell()[/code:1:2fdad2e967], VB executable openen met parameters in de commandline zodat VB het bestand opent? (is maar een vage gok)[/quote:2fdad2e967] Is niet wat ik bedoelde maar toch bedankt. Heb wel gevonden wat ik bedoelde, zal het later effe bij zetten (ben effe vergeten waargevonden heb).
Link naar reactie
[quote:d5193e31b0="Rynus Rein"]met: [code:1:d5193e31b0]Shell()[/code:1:d5193e31b0], VB executable openen met parameters in de commandline zodat VB het bestand opent? (is maar een vage gok)[/quote:d5193e31b0] Heb de site weer gevonden!!! :D [url]http://www.Planet-Source-Code.com/vb/scripts/ShowCode.asp?txtCodeId=34188&lngWId=1[/url] Als je dit programma download dan kun je elk soort bestand openen. (VB je vult in: C:\Test.pps C:\ 1 dan zal hij Test.pps openen, maar ook word, en films kan het programma openen, probeer het maar eens) :wink: Groeten TP
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...