Ga naar inhoud

[Delphi] muziek versnellen/vertragen


Aanbevolen berichten

[quote:13ec7b50f7="m021"][quote:13ec7b50f7]Ja. [/quote:13ec7b50f7] Nou, bedankt. :-?[/quote:13ec7b50f7] Oke dan. :) [quote:13ec7b50f7="m021"] Ik bedoelde natuurlijk ook [b:13ec7b50f7]hoe[/b:13ec7b50f7] dan! :D[/quote:13ec7b50f7] Weet ik niet. Ik heb het een keer een simpele applicatie zien doen. En ja, dan moet dat ook in Delphi mogelijk zijn...
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hallo, beetje laat, maar heb misschien toch de oplossing :D . Download DelphiX van http://www.yks.ne.jp/~hori/DelphiX-e.html en open dan de map C:\DelphiX\Samples\Sound\AStream eens (installeer DelphiX wel eerst :wink: ). Misschien kan je daar iets mee doen? Je moet wel Delphi 3,4 of 5 hebben, met de andere gaat het niet. Suc6, Wim.
Link naar reactie
Met 6 en 7 moet je eerst DelphiX voor een groot deel aanpassen, tenminste een jaar geleden was dat nog niet gebeurd. :P Volgens mij laat Windows zo'n audio-cd alleen maar op 1 speed draaien, dus als je hem wilt versnellen moet je hem zover krijgen dat hij met 2 speed gaat draaien bijvoorbeeld.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...