Ga naar inhoud

Word/Acces 2000 koppelingen


Aanbevolen berichten

Een goede dag, Ik wil graag in Word 2000 een standaard brief maken, waarin de layout van te voren vastligt (dit i.v.m het adres, welke op een vaste positie moet staan ivm enveloppen). De gegevens moeten uit een Acces 2000 db'sje gehaald worden. Het lukt me wel om in Word de query gegevens uit te lezen, maar dan moet ik door alle nummers heen scrollen om bij het gewenste nummer te komen. Volgens mij moet dit toch makkelijker kunnen. Dus bijv. een invoerveld, waarin het nummer ingegeven moet worden. Aan de hand van dit nummer moeten de adresgegevens (zie boven) ingevuld worden op de vooraf vastgestelde plek. Dus niet meer iedere keer alle adresgegevens invoeren, maar 1 getal. Alvast bedankt!
Link naar reactie
:-? :-? :-? Dusssss.... Uhm, eerst nog ff een vraagje voordat ik dit soort oplossingen ga proberen te achterhalen: Stel dat ik erachter kom hoe ik dit moet doen, en ik krijg het voor elkaar. Hoe snel zou dit werken m.b.t.: 1. het opstarten van zo'n word document 2. het zoeken en wijzigen van zo'n record (dus het moment dat ik zo'n nummer wijzig, hoelang duurt het voordat de adresgegevens zijn gewijzigd.) Het gaat er bij mij eigenlijk om, dat wanneer het werkt, dat ik tijd bespaar en niet tijd er op moet toe leggen om een brief te maken. Niemand met een wat makkelijkere methode?? mvgr,
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...