Ga naar inhoud

Uitschakelen update-check van dMSN


Aanbevolen berichten

ik werk al tijdje met dmsn en k vind het een fijn prog. alleen in het java-prog dmsn is ingeprogrammeerd dat er een upate-check wordt gedaan naar de pc van de auteur van het programma Volgens hem is de verbinding ook nodig voor zijn userstats... maargoed... dit wil ik dus niet :) Je kan het controleren door: - firewall down te doen - dmsn te starten - in [b:0d774a6303]netstat -a[/b:0d774a6303] te doen Dit geeft: TCP localhost:1411 195-241-139-20-vt.xdsl.tiscali.nl:40001 ESTABLISHED TCP localhost:1433 195-241-139-20-vt.xdsl.tiscali.nl:40001 TIME_WAIT TCP localhost:1434 195-241-139-20-vt.xdsl.tiscali.nl:40003 TIME_WAIT okee... hoe kunnen we de oproep voor deze connectie de kop in drukken? ik wil graag met firewall up lekker dMSNen ;) :P de groeten, SteaLinx
Link naar reactie
[quote:fcfcfe50dd="stealinx"]ik werk al tijdje met dmsn en k vind het een fijn prog. alleen in het java-prog dmsn is ingeprogrammeerd dat er een upate-check wordt gedaan naar de pc van de auteur van het programma Volgens hem is de verbinding ook nodig voor zijn userstats... maargoed... dit wil ik dus niet :) Je kan het controleren door: - firewall down te doen - dmsn te starten - in [b:fcfcfe50dd]netstat -a[/b:fcfcfe50dd] te doen [/quote:fcfcfe50dd] Die stats kun je ten allen tijde oproepen, dus ook als je firewall aan staat. [quote:fcfcfe50dd="stealinx"] hoe kunnen we de oproep voor deze connectie de kop in drukken? ik wil graag met firewall up lekker dMSNen ;) :P [/quote:fcfcfe50dd] Dat is dus onder meer één van de taken van een firewall.
Link naar reactie
[quote:e4d4922bd1] Die stats kun je ten allen tijde oproepen, dus ook als je firewall aan staat. [/quote:e4d4922bd1] ja duh maar nu zie je dus dattie verbinding heeft gemaakt voor iets.. [quote:e4d4922bd1] Dat is dus onder meer één van de taken van een firewall. [/quote:e4d4922bd1] ik doelde dus op de mogelijkheid om iets in het prog dMSN aan te passen... wie weet wel wattedoen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...