Ga naar inhoud

Excel / Range-object


Aanbevolen berichten

L.S. Bij het gebruik van de volgende instructie: [code:1:9eb5340943] Set invoer = Range("E9, E11:F15") [/code:1:9eb5340943] krijg ik de foutmelding : Fout '1004' tijdens uitvoering 'Methode 'Range'van Object'-Global' is mislukt. Worden echter fouten software matig genegeerd (On Error Resume Next) dan wordt de toewijzijng wel geaccepteerd en ook alles goed uitgevoerd. Ik heb nu drie vragen: - kan ik alleen maar een aaneengesloten blok op deze manier toewijzen en moet ik persé 'Union' gebruiken om de blokken te 'verbinden' (Excel- Help is hier niet duidelijk in) - Wat betekent bovenstaande foutmelding; via Help van Excel krijg ik de weinig verheffende mededeling: 'Het onderwerp bestaat niet'. - Hoe kan het dat het uiteindelijk wel wordt geaccepteerd? gegroet, mart
Link naar reactie
Welke versie van Excel gebruik je? Ik heb jouw code even geprobeerd in 97 en 2000, en dat werkte zoals jij het bedoelde. En even zoeken op msdn (zoeken met de termen 'range' en '1004') leverde het volgende KB article op: [url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;q213326]Q213326[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...