Ga naar inhoud

koppelen gegevens in access-formulier


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een code gemaakt waarmee het volgende mogelijk is: Als je via een keuzelijst een nr ingeeft in het vak "FldEchtgenootLidID" verschijnt automatisch in het selectievak "FldEchtgenootDoop" de bijbehorende waarde. De code die ik gebruik is de volgende: Me![FldEchtgenootDoop] = DFirst("Doop", "[QryGegevensTotaal]", "LidID='" & Me![FldEchtgenootLidID] & "'") Als ik de gegegevens via dit systeem invoer gaat alles goed. Op het moment echter dat ik de gegevens wil wissen (de waarde van het selectievakje veranderd van 'kruisje' naar geen 'kruisje') krijg ik de volgende foutmelding: Fout 2113 tijdens uitvoering: U hebt een ongeldige waarde ingevoerd voor dit veld. Iik gebruik deze code ook op een aantal andere plaatsen en daar werkt de code prima. In die andere velden echter maak ik geen gebruik van een selectievak maar van een tekstvak. Waarschijnlijk zit daar dan ook de fout. Hoe moet ik nu de code aanpassen? Johan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...