Ga naar inhoud

Foto-compilatie op dvd maken


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een hele map vol met foto's waarvan ik een vlotte compilatie wil maken. Ik zie het voor mij als een diashow met daaronder muziek of iets dergelijks dat ik naderhand kan branden op een DVD en eventueel op youtube kan plaatsen. Verder denk ik dat het handig is als effecten kan toevoegen aan foto's en functies etc. om tekst toe te voegen. Heeft iemand tips wat voor programma's ik hiervoor kan gebruiken? Windows Movie Maker ben ik zelf niet zo'n fan van en enkel een DVD vol met foto's vind ik te minimaal. Wie kan mij verder helpen? Alvast bedankt. Jaap Schaap
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
Hallo ik werk graag met Adobe Premiere elements. Gaat goed. Zo leg ik mijn vakantiefoto's vast. Mooie overgangen, zelf toepasselijke muziek uitkiezen en "eronder" plakken. Wel moet ik iedere foto in het kader plaatsen. dus iedere foto in de viewer aanklikken en dan op maat maken. Anders verdwijnt er een stukje foto. Missschien dat het aanpassen van de fotoverhoudingen -voordat je met premiere gaat werken, soelaas biedt. Al mijn foto's hebben de verhouding 2:3. succes Adri [quote:d9f56a6d3b="jaapschaap"]Hallo, Ik heb een hele map vol met foto's waarvan ik een vlotte compilatie wil maken. Ik zie het voor mij als een diashow met daaronder muziek of iets dergelijks dat ik naderhand kan branden op een DVD en eventueel op youtube kan plaatsen. Verder denk ik dat het handig is als effecten kan toevoegen aan foto's en functies etc. om tekst toe te voegen. Heeft iemand tips wat voor programma's ik hiervoor kan gebruiken? Windows Movie Maker ben ik zelf niet zo'n fan van en enkel een DVD vol met foto's vind ik te minimaal. Wie kan mij verder helpen? Alvast bedankt. Jaap Schaap[/quote:d9f56a6d3b]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...