Ga naar inhoud

Electrolux Lavamat 54840 draait niet soe


N_M

Aanbevolen berichten

Goedendag! Onlangs zaten er helaas een paar kleine steentjes in mijn kind zijn broekzak. Deze is helaas meegewassen. Gevolg is dat de wasmachine bij het centrifugeren erg veel lawaai heeft gemaakt, alsof er een steentje tussen de trommel en kuip is gekomen. De trommel draait nu niet meer soepel. Ik heb het filter al open gemaakt onderin aan de voorkant van de machine, maar daar was het steentje helaas niet te zien. Ik heb ook het verwarmingselement er nu uitgehaald, maar ook daar zie ik het steentje niet liggen. Als ik de trommel draai voel ik dat er nog ergens iets zit, helaas kan ik het niet zien. Daarnaast is de kuip volgens mij vastgelijmd, ik zie namelijk niet de schroeven zitten als ik de bovenkant van de wasmachine eraf haal. Hebben jullie wellicht een idee of ik de kleine boosdoener kan vinden en eruit halen? Een hele nieuwe wasmachine vind ik zo zonde gezien hij verder in prima staat verkeert. Alvast bedankt voor jullie reacties!
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...