Ga naar inhoud

Aeg Lavamat W1250 geeft foutcode " 5x ei


Aanbevolen berichten

Waren de borstels ook echt op en ziten ze er nu ook goed in? Lees de foutcode eens uit. Zet de machine aan op een willekeurig programma en druk dan de toetsen Voorwas en Vlekken samen in en houd ze ingedrukt. De lampjes Einde en Start/Pauze gaan dan knipperen in een bepaald patroon. Wat is dit patroon?
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie! De koolborstels waren wel gesleten, maar in mijn ogen niet helemaal op.. Ik heb desondanks nieuwe, goede bortels op de juiste manier geplaatst. Il dacht echt:" gelukt!", maar helaas, : na alles weer in elkaar gezet te hebben kreeg ik weer: 5x einde.... Ik ben zaterdag weer in de gelegenheid om je tips op te volgen: fijn als je wilt helpen! Je hoort van mij! Hg Hans Heinsius, Vlaardingen
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie! De koolborstels waren wel gesleten, maar in mijn ogen niet helemaal op.. Ik heb desondanks nieuwe, goede bortels op de juiste manier geplaatst. Il dacht echt:" gelukt!", maar helaas, : na alles weer in elkaar gezet te hebben kreeg ik weer: 5x einde.... Ik ben zaterdag weer in de gelegenheid om je tips op te volgen: fijn als je wilt helpen! Je hoort van mij! Hg Hans Heinsius, Vlaardingen
Link naar reactie
Controleer de stekker verbinding van de motor. Meet de tacho spoel op de kop van de motor door. Moet tussen de 150 en 400 Ohm zijn en een kleine spanning opwekken als je de motor met de hand draait. Als dat ook goed is controleer dan de elektronica module op losse contacten en gesmolten of vefkleurde relais.
Link naar reactie
goede morgen! Meteen aan de Lavamat begonnen: Bij het ingedrukt houden van voorwas en vlekken, gaat einde 5x knipperen.. De tachospoel heb ik gemeten:deze heeft een weerstand van 140 Ohm. Wanneer ik de rotor draai, ontstaat er een klein spanningkje. Ik zie geen gesmolten/ losse stekkers. Nog ideeen?, of moet ik helaas het opgeven? hg Hans Heinsius, Vlaardingen
Link naar reactie
E51: sluiting (in motor) Controleer de motor op koolborstelgruis. Evt doorblazen met een compressor. Controleer de elektronica module op koolborstelgruis, losse contacten en slechte (gesmolten of verkleurde) relais. Controleer de bekabeling tussen motor en elektronica module. Koolborstel poeder geleid en kan dit ook veroorzaken.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...