Ga naar inhoud

Electrolux EWF 14070W


Liset-1

Aanbevolen berichten

Mijn wasmachine is 8 jaar oud. Twee jaar geleden is de rechter veerophanging afgebroken. Door een monteur is deze weer vastgezet (er zaten twee gaatjes, eentjes was kapot, in de andere heeft hij hem toen vastgezet). Ook een slang was losgeschoten. Afgelopen week heeft zich een bal gevorm van twee hoeslakens in de machine en zit de trommel weer vreemd en is ut rubber ook verschoven. Water werd ook niet afgepompt. Heb ik er via ut slangetje beneden uitgelaten. Ik denk dus nu dat de veer weer is afgebroken. Ben totaal niet handig. Mijn vraag is dan ook in hoeverre het handig is om hiervoor een monteur te laten komen, machine is 8 jaar oud en geen topmerk.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Dank je wel voor de reactie. Na een telefoontje heb ik foto's doorgestuurd die door een monteur zijn bekeken. Deze gaf aan dat er meer aan de hand was en dat reparatie erg kostbaar zou zijn en niet meer lonend voor deze machine. Ik heb vandaag een nieuwe besteld.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...