Ga naar inhoud

resetten bosch maxx 6 WAE 27160


Aanbevolen berichten

hallo , ik heb de koolborstels vervangen van bosch maxx 6 bestfriend 350 maar nu geeft de wachmachine storing ( branden van lampjes ) alle lampjes van centruficeren + wassen neem aan dat dit is om te resetten maar weet niet hoe en ik kan het ook nergens vinden omdat dit nog oud model is vrees ik dus zonder display. wie kan mij helpen aub !
Link naar reactie
Foutcode E63: machine is volledig tilt. Verwijder bovenblad en achterpanneel. Haal alle stekkers één voor één los en zet ze weer vast. Probeer hem dan nog eens. Indien geen verbetering dan de reset procedure uitvoeren die je op deze site kunt vinden als je zoekt naar F21, E21, F43 en E43.
Link naar reactie
  • 11 maanden later...
Hallo, Wie wie kan me helpen met het volgende. Ik heb van mijn bosch wae 27160nl/24 de koolborstel vervangen na melding van drie knipperende lichten van de toerenteller. Na dit te hebben gedaan blijven dezelfde lampen knipperen.hoe reset ik dit?
Link naar reactie
Koolborstel indicatie is onderste, middelste en bovenste lampje. Andere lampjes betekend een andere storing. Na het vervangen van de koolborstels moet je de machine resetten. Zoek op deze site naar E21, F21, E43 en F43 en de reset voor jou machine staat er tussen. De reset procedure voor deze machine is vanaf de "6 uur" stand dus Centrifugeren.
Link naar reactie
  • 9 maanden later...
Beste, Ik kan nergens wat over de reset F21, E21, F43 en E43 vinden. De reset heb ik inmiddels kunnen vinden ergens anders. De wasmachine gaat wel aan, maar draait niet. Hij geeft verder geen storingen aan. Moet ik nu de borstels vervangen? Update 1: Hij draait weer. Waar het aan ligt, weet ik niet. Update 2: Helaas. Alle ledjes van de centrifuge branden en doet niks meer.
Link naar reactie
Als alle 5 centrifuge snelheid lampjes branden/knipperen dan zal er ook nog een programma lampje branden/knipperen als het goed is. Dan de machine nog een keer resetten. Wat was de eerste fout en wat is het volledige type nummer uit de deurrand? [B]De zoek optie op het forum werkt tijdelijk niet.[/B] Als je wilt zoeken doe dat dan vanuit Google met als zoek vraag "wasmachines.nl F21"
Link naar reactie
Hallo Harry Bedankt voor je reactie! Het gaat om de volgende type: Maxx 6 - WAE27160/24 Vanaf het begin: - Toen we de machine aanzette, brandden toen alle 5 centrifuge toerentallampjes. - Ik heb de machine opengemaakt - Stekkertjes in de machine losgemaakt - Stekkertjes weer vastgemaakt en wasmachine afgesloten - Daarna een reset gedaan. In eerste instantie werkte de reset niet. Er begon zelfs een extra lampje te branden, namelijk het lampje van de wasverloop "Wassen". - Daarna weer een reset gedaan. Dat werkte. De machine was in z'n "normale" toestand. Maar draaide niet. - 10 miunuten later startte ik weer de machine en de machine begon met water te pompen. Hij draaide niet. - Een uur later startte ik hem weer en hij deed het volledig. Hij draaide en pompte en waste de kleding. - Daarna begon weer alle 5 centrifuge toerentallampjes te branden. - Weer gereset en de machine staat in z'n "normale" toestand. - Hij wast. Dan blijft hij hangen bij "spoelen". - Na een tijdje vult hij het water bij en blijft hij wederom hangen bij "spoelen" Alvast hartelijk dank! Grt
Link naar reactie
Controleer inderdaad de koolborstels ook maar. Indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen. Zie https://www.youtube.com/watch?v=N_r8d93xPYw Blaas ook het slangetje van de nivo regelaar eens door. Haal hiervoor het bovenblad er af. Rechts boven zie je dan de nivo regelaar zitten. Trek het dunne slangetje er af, blaas slangetje goed door en zet hem weer terug. Als het Wassen lampje ook is gaan branden dan is de machine tijdelijk tilt. Resetten kan dan helpen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...