Ga naar inhoud

photoshop psd bestand


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:a294e6181e="roy1000"]Ik heb een psp bestand gekregen en wil deze in photosop aanpassen. Echter zie ik maar 1 layer en niet de onderliggende objecten(teks shapes etc). Hoe kan ik die zichtbaar maken en aanpassen. Mvg Roy[/quote:a294e6181e] PSP bestanden zijn van Paint Shop Pro en niet van Photoshop. Je kan die bestanden er wel mee openen maar zal niet alle lagen zien dus dat kan kloppen.
Link naar reactie
Ah. Je vermeldt bij het onderwerp in je eerste berichtje dat het gaat om een PSD bestand dit is een Photoshop bestand en later vermeld je een PSP bestand en dat is een Paint Shop Pro bestand. Het PSP bestand kan je niet openen met layers. Als het een PSD bestand is zijn de layers waarschijnlijk samengevoegd dmb Layer/Flatten image dus kan je de layers niet los bekijken want het is nu één laag geworden.
Link naar reactie
[quote:d4a7642645="roy1000"]Het is nu gelukt om ze te bewerken. Echter de achtergond is wit. en ik wil deze tranparant maken. Er zijn alleen layers zichtbaar en geen background. Hoe kan ik dit doen? Roy[/quote:d4a7642645]Ik weet niet of je hier iets kunt vindenden of in de rest van die cursus. http://www.hccmagazine.nl/index.cfm?fuseaction=home.showTotalCursus&id=45346&pagina=5 Open anders de helpfiles van photoshop eens. Staat erg veel in.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...