anoniem Geplaatst: 27 december 2004 Delen Geplaatst: 27 december 2004 Ik heb een psp bestand gekregen en wil deze in photosop aanpassen. Echter zie ik maar 1 layer en niet de onderliggende objecten(teks shapes etc). Hoe kan ik die zichtbaar maken en aanpassen. Mvg Roy Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2004 Photoshop gebruikt zijn eigen formaat psd en niet psp Lijkt op PaintShopPro? Wellicht dat dit de oorzaak is. Anders is er een tab layers daar staan alle lagen in, heb je die niet dan is zijn de layers reeds samengevoegd en kan je ze niet meer "uit elkaar halen" Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2004 [quote:a294e6181e="roy1000"]Ik heb een psp bestand gekregen en wil deze in photosop aanpassen. Echter zie ik maar 1 layer en niet de onderliggende objecten(teks shapes etc). Hoe kan ik die zichtbaar maken en aanpassen. Mvg Roy[/quote:a294e6181e] PSP bestanden zijn van Paint Shop Pro en niet van Photoshop. Je kan die bestanden er wel mee openen maar zal niet alle lagen zien dus dat kan kloppen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2004 Het is wel degelijk een psd bestand van photoshop. Had een foutje in de tekst gemaakt. Blijft mijn vraag hoe kan het dat ik niet alle algen kan zien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2004 heb je het wel opgeslagne met het vinkje 'layers' aan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2004 Ah. Je vermeldt bij het onderwerp in je eerste berichtje dat het gaat om een PSD bestand dit is een Photoshop bestand en later vermeld je een PSP bestand en dat is een Paint Shop Pro bestand. Het PSP bestand kan je niet openen met layers. Als het een PSD bestand is zijn de layers waarschijnlijk samengevoegd dmb Layer/Flatten image dus kan je de layers niet los bekijken want het is nu één laag geworden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2004 Heb inmiddels het originele bestand met alle layers maar kan niet veranderen. Normaal als je op een layer staat dan zie je in dat object geselecteerd worden en kun je het aanpassen. Bv andere tekst. Echter mij lukt dit niet. hoe kan dit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2004 Zijn de layers wellicht gewoon gelockt? Anders moet je even op het hangslot links naast iedere laag klikken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2004 Het is nu gelukt om ze te bewerken. Echter de achtergond is wit. en ik wil deze tranparant maken. Er zijn alleen layers zichtbaar en geen background. Hoe kan ik dit doen? Roy Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2005 [quote:d4a7642645="roy1000"]Het is nu gelukt om ze te bewerken. Echter de achtergond is wit. en ik wil deze tranparant maken. Er zijn alleen layers zichtbaar en geen background. Hoe kan ik dit doen? Roy[/quote:d4a7642645]Ik weet niet of je hier iets kunt vindenden of in de rest van die cursus. http://www.hccmagazine.nl/index.cfm?fuseaction=home.showTotalCursus&id=45346&pagina=5 Open anders de helpfiles van photoshop eens. Staat erg veel in. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen