Ga naar inhoud

Snelheid hoger in een Animated GIF?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een 3D animatie gemaakt met Ulead GIF Animator: [img:44ee9ec41b]http://home.tiscali.nl/~pfeddema/gaia-bump.gif[/img:44ee9ec41b] Alleen draait hij iets te langzaam. Het zijn 60 frames en met 30frames/sec zou het 2 seconden moeten duren. Maar hij doet er langer over, ik heb de snelheid op zijn hoogst gezet (wachttijd tussen frames op minimaal). Ik kan frames reduceren maar dan wordt het schokkerig. In GIF Animator kan ik de snelheid niet hoger krijgen.:/ Welk programma is het best om dit op te lossen? Kan Adobe PhotoShop 7 Animated GIFs maken? Ik hoop dat iemand mij kan helpen.:)
Link naar reactie
Hoi, Ik heb je .gifje ingeladen in Adobe image ready. Zo te zien staat je snelheid al goed ingesteld. Misschien zelfs wel te snel. Aangezien je 61 frames van 145x178 pixels wil laten spelen. Je moet het ook zo zien, een gifje is gewoon te stroef om er dit soort annimaties op los te laten. Dan zou het nog beter zijn om er een filmpje van te maken. Dus voordat je annimatie verzuipt in de (te) snelle opvolging van beelden, is het de moeite om hier en daar dingen wat lichter in te stellen. Ik zou dan bijvoorbeeld iets proberen als: 20 f.p.s. Dit is lichter om te downloaden en makkelijker voor je pc om weer te geven. En denk er om! Wat er bij jou snel uitziet gaat vaak voor een meerderheid niet op. Simpelweg omdat niet iedereen dezelfde configuratie heeft.. Hieronder een aangepaste versie met minder frames en minder snelheid (0,2 sec. per frame) 15 frames totaal.. Het kan natuurlijk wel nog soepeler maar dat is een kwestie van finetuning. [img:716336a8ae]http://www.leconte.nl/gaia-bump2.gif[/img:716336a8ae] Gr. J-P Strakke 3d site in je profiel!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...