Ga naar inhoud

Photoshop 7.0 venster laagstijl weg


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik maak al een tijd gebruik van Photoshop 7.0. Nou was ik er vanmiddag mee aan het werken en toen ik het venster laagstijl (opties voor overvloeien) wou openen, was dit weg. Ik zag het uiteindelijke resultaat wel zoals de lijn er omheen bijvoorbeeld maar de verdere optie's kwamen niet in beeld. Het programma 'bevroor' zeg maar zoals het ook doet als het venster wel in beeld komt. Het enige wat ik kan doen is ESC om terug te gaan of ENTER op te bevestigen. Ik heb al in weergave en alles gekeken maar kan het venster niet meer terug krijgen!!!
Link naar reactie
Doet dit probleem zich voor ongeacht het aantal lagen waarmee je werkt? En voor de zekerheid: je werkt met één monitor? (vergezocht misschien, maar zelf heb ik me ook wel eens afgevraagd waar een bepaald scherm was gebleven, bleek dat ik dat de laatste keer op m'n tweede monitor geopend had, als je dan daarna slechts één monitor aan hebt staan zie je dus niks omdat het betreffende scherm geopend wordt op de monitor die op dat moment niet aanstaat). Het is het enige wat ik op 't moment kan verzinnen, anders zou ik het ook echt niet weten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...