anoniem Geplaatst: 17 augustus 2004 Delen Geplaatst: 17 augustus 2004 Hallo, Ik maak al een tijd gebruik van Photoshop 7.0. Nou was ik er vanmiddag mee aan het werken en toen ik het venster laagstijl (opties voor overvloeien) wou openen, was dit weg. Ik zag het uiteindelijke resultaat wel zoals de lijn er omheen bijvoorbeeld maar de verdere optie's kwamen niet in beeld. Het programma 'bevroor' zeg maar zoals het ook doet als het venster wel in beeld komt. Het enige wat ik kan doen is ESC om terug te gaan of ENTER op te bevestigen. Ik heb al in weergave en alles gekeken maar kan het venster niet meer terug krijgen!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2004 Misschien helpt het om alle "tools" een keer te resetten? Zo niet, dan zou ik Photoshop een keer verwijderen en opnieuw installeren. Succes! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2004 Ik heb het al verwijderd en opnieuw geinstelleerd maar de instelling blijven allemaal hetzelfde. Is dit niet de verwijderen zodat ALLES er af is??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2004 Zoeken naar de overgebleven shared files en registersleutels. Vraag (als je het product hebt geregistreert) aan Adobe wat je moet doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2004 Doet dit probleem zich voor ongeacht het aantal lagen waarmee je werkt? En voor de zekerheid: je werkt met één monitor? (vergezocht misschien, maar zelf heb ik me ook wel eens afgevraagd waar een bepaald scherm was gebleven, bleek dat ik dat de laatste keer op m'n tweede monitor geopend had, als je dan daarna slechts één monitor aan hebt staan zie je dus niks omdat het betreffende scherm geopend wordt op de monitor die op dat moment niet aanstaat). Het is het enige wat ik op 't moment kan verzinnen, anders zou ik het ook echt niet weten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen