Ga naar inhoud

[Illustrator] van freehand naar Illustartor zonder freehand


Aanbevolen berichten

[quote:1e3ef7bfc5="J-P Le Conte"]Hoi, Lettertypes moet je omzetten in contouren (outlinen) en het bestand opslaan of exporteren als .EPS Dan is er in illustrator prima mee te werekn.. Gr. J-P[/quote:1e3ef7bfc5]Hoi, maar lt op de details in de vraag. Zonder dat freehand geinstalleerd is. Uit je antwoord maak ik op dat je het bestand eerst in Freehand opent?
Link naar reactie
Sorry, verkeerd begrepen. Ik ging er van uit dat je het moest aanleveren in A.I formaat.. Ik heb nog nooit van een programma gehoord die dit kan. Lijkt me ook een gevoelig onderwerp aangezien het concurenten zijn.. Maar wie weet ;-) Andere oplossing is iemand opzoeken die freehand heeft en vragen of het omgezet kan worden.. Zet het anders online. Gr. J-P
Link naar reactie
Het kan wel, maar het betreft hier een redactie die elke dag wat bestanden binnenkrijgt die met freehand zijn gemaakt. Om de goed te kunne openen, moeten deze eerst naar de mac worden gestuurd, daar worden omgezet op AI.I-formata en dan weer naar een pc worden gestuurd. Ik dacht zo, misschien kan dit makkelijker. Maar niet echt dus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...