Ga naar inhoud

Hue en Saturnation


Aanbevolen berichten

lo allemaal, ik heb een probeempje... Sinds een week kan ik, als ik bijvoorbeeld een text heb getypd en ik wil daar de hue en suturantion van aanpassen, en ik vink het knopje colorize aan, lukt het niet meer :( . Ik kan geen 1 kleur meer krijgen, ook al doe ik de balkjes helemaal omhoog of naar beneden. Misschien ligt dit aan mijn instellingen, anders zou ik het niet weten. Alvast bedankt 8)
Link naar reactie
[quote:ac85f032f7="remon12"]lo allemaal, ik heb een probeempje... Sinds een week kan ik, als ik bijvoorbeeld een text heb getypd en ik wil daar de hue en suturantion van aanpassen, en ik vink het knopje colorize aan, lukt het niet meer :( . Ik kan geen 1 kleur meer krijgen, ook al doe ik de balkjes helemaal omhoog of naar beneden. Misschien ligt dit aan mijn instellingen, anders zou ik het niet weten. Alvast bedankt 8)[/quote:ac85f032f7] Krijg je ook geen kleur als je gewoon een kleurtje kiest uit de kleurenpalet? :-?
Link naar reactie
Hoi, Ik begrijp zowiezo niet waarom je de letter niet meteen de juiste kleur geeft. Waarom veranderen via Hue & Saturation?? In ieder geval moet je laag/layer kleur hebben wil je dit kunnen beinvloeden. Anders zou je het hooguit donkerder of lichter kunnen maken. Probeer het maar eens uit met een knalrode letter.. Gr. J-P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...