Ga naar inhoud

Een werkpad maken


Aanbevolen berichten

Een pad maak je toch o.a met de "pen vrije vorm"? Je tekent met de pen een deel die je geselecteerd wilt hebben. Vervolgens kun je dat pad toch omzetten naar een selectie? De ruimte binnen dat pad, een pad wat gesloten is krijgt bij mij automatisch een kleur..En dat is nou net wat ik niet wil.. Enig iemand? Mvrgrt.Peiky
Link naar reactie
Hmmm...bij mij niet hoor... Ik denk dat je iets niet goed doet, als je Pen vrije vorm, (volgens mij is dat Freeform Pen) selecteerd, zie ook screenshot hieronder, dan krijg je bovenin, waar de pijl naar wijst, drie optie knopjes. Ik denk dat je daar de verkeerde van kiest, de linkse geeft namelijk een shape layer, en de middelste is voor een path. In principe is een shape gevuld met iets, waarschijnlijk je voorgrond kleur, en een path dient toch echt leeg te zijn, totdat je er wat meedoet natuurlijk.... [img:0e2d0a8b43]http://img1.imageshack.us/img1/7159/freeform.jpg[/img:0e2d0a8b43]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...