Ga naar inhoud

Visitekaartjes/briefpapier/folders


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
[quote:cd4f351066="Klaasje"]Ik heb het met Photoshop en Publisher gedaan.[/quote:cd4f351066] De visitekaartjes gingen daarmee erg goed, nu wil ik aan het briefpapier beginnen. Alleen: hoe doen jullie dat? Maken jullie sjablonen in Word? Met welke software maak je briefpapier? Printen jullie eerst een aantal pagina's uit met briefpapier en leggen jullie die in je printer? Kortom: hoe doen jullie het? :)
Link naar reactie
Als je voor jezelf met je eigen printer briefpapier (of visitekaartjes) wilt maken maakt het opzichzelf niet zo heel veel uit met welk programma je dat doet. En dan zijn er twee mogelijkheden. Een voorraadje uitprinten (pas op dat het niet gaat verkleuren) of een sjabloon gebruiken en per keer printen. Wil je het briefpapier laten drukken, gebruik dan een dtp programma. Adobe PageMaker of Adobe Indesign zijn daar geschikt voor. Of natuurlijk Quark XPress... Illustraties (logo's) voor op je drukwerk maak je het best in een programma zoals (bijvoorbeeld) Adobe Illustrator, omdat de daarmee gemaakte illustraties goed (naar elk gewenst formaat) schaalbaar zijn. Succes
Link naar reactie
[quote:87864e503f="D'acide"]Voor het mergen gebruik ik Quark XPress (en nee, geen indesign. Xpress heeft voor mij een beetje een cult status)[/quote:87864e503f] Heb de demoversie van QuarkXpress gedownload, maar krijg bij het installeren de volgende melding: "This version of QuarkXPress is valid only for French, English(US) and French(Canadian) OS Languages. Setup will exit now."
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...