Ga naar inhoud

Was kleeft en stinkt


Floortje

Aanbevolen berichten

Goedemiddag iedereen, Ik heb een whirlpool wasmachine van 10 (!) jaar oud. Sinds kort komt mijn was - ook na kookwas - stinkend EN kleverig uit de machine. De stank kon ik oplossen door een keer wat meer wasmiddel toe te voegen. Maar mijn wasgoed kleeft nog steeds. Ik heb een nieuwe machine gekocht, maar wil er het kleverige wasgoed niet in wassen, om de machine meteen een 'goede start' te geven. Iemand een tip? Azijn werkte niet.
Link naar reactie
Is dit bij iedere was soort het geval? Zo ja dan helpt extra zeep juist niet. De kleverigheid die je voelt is niet opgeloste en dus niet uitgespoelde zeep. Doe eens 1 stuk wasgoed in een emmer met heet water en spoel het hierin eens goed om. Schuim op het water? Dan zit het wasgoed dus nog vol met zeep resten. Wasgoed in de nieuwe machine doen en op de hoogts mogelijke temperatuur voor dat wasgoed wassen zonder zeep toe te voegen. Ben benieuwd naar het resultaat.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...