Ga naar inhoud

photoshop 7


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
[quote:8624e90d3b="Duketheboss"]Misschien een domme vraag , maar is mijn pc snel genoeg om [b:8624e90d3b]goed[/b:8624e90d3b] met adobe photoshop 7 te kunnen werken ? Duron 1400 Mhz 256 MB geheugen Windows XP[/quote:8624e90d3b] Bevestiging dat dit kan heb je blijkbaar van iemand die met die configuratie werkt gekregen. Ik vermoedt wel dat je dat je er voor moet zorgen dat je met niet al te grote bestanden aan de gang gaat. Anders schrijft fotoshop zich gek naar de werkschijf. Je geheugen is niet al te groot. Photoshop heeft in het algemeen meer aan extra geheugen dan aan een snelle(re) processor.
Link naar reactie
je pc kan dit zeker aan, maar zoals eerder gezegd, je ram geheugen is een beetje aan de kleinere kant (niet krap), als je bv heel grote en ingevwikkelde selecties gaat maken en dit in combinatie met verschillende layers kan je misschien vertragingen oplopen. voordelen CS tov 7.0 zijn (in mijn geval, zullen nog voordelen zijn maar die gebruik ik niet) -ondersteuning RAW files -beter kunnen werken met 16 bit files -nieuwe auto functie, die noemt boost shadows (of zoiets) maar werkt voortreffelijk, je kan er de onderbelichte partijen mee oplichten en de highlights minder mee zetten. -ook heb ik de indruk dat ie iets sneller werkt dan de 7.0 (kan het gedacht zijn).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...