Ga naar inhoud

filters en sneltoetsen in photoshop cs


anoniem

Aanbevolen berichten

wanneer ik in cs een filter gebruik dan staat dit in het uitklapmenu bovenaan in de kolom (het laatsgebruikte filter). dat is handig. vervelend is echetr dat wanneer ik hierop klik meteen de laatste instelling van dit filter overgenomen wordt. het menu waarin je eigenschappen van de filter kan instellen wordt dus "overgeslagen". ik kom e rniet achter hoe ik de instelling van het filter kan wijzigen wanneer ik deze methode (of ctrl F) gebruik. het zou trouwens ook heel handig zijn wanneer foto's door gebruik van een toetsencombinatie zou kunnen draaien. scheelt heel wat muizen! wie helpt me verder alvast dank voor de reactie gr ad
Link naar reactie
Je kan ook de sublieme optie 'Action Recording' gebruiken. Je maakt in je ction Panel een Map aan en een begin van je Action. Je zet deze op 'Opnemen' en je gaat aan het werk. Let wel dat je niet teveel onnodige handelingen doet. Als je klaar bent dan stop je de opame en kan je de complete weg die je bewandeld hebt uitvoeren op je volgende image. Is een wat uitgebreidere manier, maar als je hier het gemak van inziet is dit erg handig. Zeker als je images bewerkt voor webdesign waar je steeds dezelfde handelingen moet verrichten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...