Ga naar inhoud

Lekt via lade voorzijde van Miele model#


D9016

Aanbevolen berichten

[B]Miele Softcare System wasdroogcombinatie[/B] [B]Model[/B]: WT 2780 WPM [B]Type:[/B] HWT02 [B]Nadere gegevens:[/B] - Ik maak de wasmiddel lade regelmatig schoon. - Heb deze machine al bijna 9 jaar in gebruik en tot 2 weken geleden nooit problemen meegehad. - Ik heb tot nu toe toe alleen vloeibare wasmiddel gebruikt. [B]Probleemstelling:[/B] Onze Miele wasdroogmachine lekt tijdens het wasprogramma een flinke scheut water via de wasmiddelen lade aan de voorzijde. Dit gebeurt meestal nadat tijdens de wasprogramma, de wasmiddel in de lade naar de wasmachine wordt doorgespoeld. Wanneer het stopt met water door de lade te spoelen, komt er menige keren water uit de kieren rondom de lade aan de voorzijde. Ik heb zelfs geprobeerd warm water middels de lade naar binnen door te spoelen, met de hoop dit problem op te lossen. Niks helpt! :S [B]Wie kan mij verder advies geven om deze euvel zelf te verhelpen, voordat ik een reparateur van Miele laat komen[/B] Mijn dank is groot allemaal!
Link naar reactie
Ik heb geen documentatie van deze machine maar wat ik er van kan vinden laat zien dat er een gebogen slang tussen de zeepbak en de kuip zit. Ik denk dat deze deels verstopt zit. Verwijder het bovenblad. Je ziet dan onder aan de zeepbak deze slang zitten. Kneed deze voorzichtig terwijl je via de zeepbak heet water er in giet. Als dit niet helpt dan even op antwoord van de Miele expert wachten.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...