Ga naar inhoud

Foto's ontwikkelen


anoniem

Aanbevolen berichten

1. ligt aan de opname. kwestie van uitproberen of er verbetering optreed of niet. 2. zelf afdrukken: prijs van afdrukken hangt af van printer-inkt ( wat kost de inkt en hoeveel afdrukken kan je er mee maken) en het gebruikte papier soort. fotocentrales: zijn niet duur meer, nadeel daarvan: als je maar één afdruk wilt dan betaal je net zo veel aanmaak kosten als bij bv honderd, en je moet wachten op de afdruk voor dat je verder kunt gaan prullen met bewerken van de foto.....
Link naar reactie
Okee, dankjewel! Het lijkt qua prijs dus niet zoveel uit te maken begrijp ik. Verschil in kwaliteit hoeft er niet echt te zijn dacht ik, dus moet ik me alleen nog even in de 'aanmaakkosten' verdiepen. Is dat een standaard bedrag voor een max. aantal foto's ofzo? (Hoe meer tegelijk -> hoe goedkoper?) Als ik eenmaal een foto heb bewerkt (en na een paar testjes weet hoeveel zin het heeft om bijv. een foto verscherpt te hebben) dan is hij echt wel klaar voor mij, dus dat voordeel weegt niet zo zwaar.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Okee, bedankt voor de info! Maarre laten we maar niet over míjn buren beginnen :-? .. Dus ik zal het waarschijnlijk niet online gaan doen voorlopig (denk ik). En ook niet thuis. PS: Ik zag dat in de CID van deze of vorige week er heel uitgebreid wordt ingegaan op de online/offline services (zelfs de prijzen en kwaliteit).
Link naar reactie
Okee, bedankt voor de info! Maarre laten we maar niet over míjn buren beginnen :-? .. Dus ik zal het waarschijnlijk niet online gaan doen voorlopig (denk ik). En ook niet thuis. PS: Ik zag dat in de CID van deze of vorige week er heel uitgebreid wordt ingegaan op de online/offline services (zelfs de prijzen en kwaliteit).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...