Ga naar inhoud

MSN-plaatjes


anoniem

Aanbevolen berichten

je moet hte plaatje plaatsen in gebruikersnaam \ mijn documenten \ mijn afbeeldingen het plaatje kan je in je profiel neer zetten bij extra - optie - persoonlijke gegevens bij mijn afbeedling kan je kiezen voor foto wijzigen en kan je op je hd opzoek naar waar de foto staat ook de twee aanvinkingen aan zetten anders wordt het nog niet zichtbaar bij de tegenpartij en bij jouw
Link naar reactie
ik merk op dat het plaatje op de andere computer staat op de aangegeven plek bij mijn vorige antwoord dus je kan het downloaden als de andere de betreffende map vrij gegeven heeft op internet (en dit zal ik maar niet doen) je kan vragen of de andere het plaatje upload naar jouw dit weet ik niet zeker: kijken in de map tijdelijke internet files of het plaatje daar geparkeerd is in de goede grote
Link naar reactie
Dat is nou het verschil met dit forum,( als zijnde een website) en MSN. Klik ik bij jou op het plaatje en ga naar de eigenschappen, dan zie ik direct waar dit plaatje opgeslagen is. Dat is met MSN niet het geval. Ook in de map "temp. internet files" heb ik gespeurd, maar daar is het plaatje nergens te ontdekken. Maar, zoals Microsoft ook al zei, het gaat niet met MSN. Zoals ik al zei, kan ik het plaatje wel met een screenshotprog eraf halen, maar dan de resolutie. Van het plaatje zelf blijft niets over, als je het wilt vergroten. Betreft dit laatste ken ik niet de methode om de resolutie op te krikken, jij wel? JW
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Er is hier wel een programmatje voor te krijgen.. ik heb dit via via gekregen dus zou niet weten waar het te downloaden is. de naam is MSNPictureCrawler. het is een simpel programma je laat m eerst scannen dan vraag je de preview en kan je aanklikken welke je wilt opslaan en waar.. simpeler kan eigenlijk niet.. Mvg. Jeff
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...