Ga naar inhoud

need HeLp with Photoshop effect...


anoniem

Aanbevolen berichten

hey, ik moet een soort van "signature" maken voor mijn multigaming clan, alleen heb ik een probleem: [img]www.planet.nl/~chavo005/pshelp.jpg[/img] zoals je op de screenshot ziet: in de preview heb ik wel zo'n achter grond, en nadat ik op OK heb gedrukt niet... ik heb al eerder zoiets gemaakt (waar wel de achtergrond was gelukt): [img]www.planet.nl/~chavo005/excl.jpg[/img] nou weet ik niet wat ik fout doe! thanks, Faraz
Link naar reactie
[quote:5036c18a44="Hent"]Volgens mij zit de truuk helemaal rechtsonderin je eerste screenshot...je layer is transparant op de plek waar je dit wil doen..? Ik denk dat je het beste dit effect op je background layer kan loslaten of op een nieuwe layer met de kleur die je wilt...[/quote:5036c18a44] en hoe moet dat? want ik ben een newB in photoshop :) ty
Link naar reactie
hmm...layers gebruiken is wel erg basis hoor... maar goed, in jouw geval selecteer de layer background, die is gevuld met wit zo te zien, LAYER>DUPLICATE, op deze layer doe je dan je effect loslaten... makkelijker kan ik het niet opschrijven denk ik... Als je photoshop en het gebruik van layers niet goed kent, doe dan een keertje een googlesearch naar photoshop layer tutorial of zoiets...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...