Ga naar inhoud

pomp werkt...geen blokkade...maar water


Aanbevolen berichten

goeiedag, Ik heb een bosch maxx 7 (uit 2012 of 13 geloof ik) Hij pomt t water niet weg uit de trommel. in eerste instantie hoopte ik dat er iets in de filter zat. maar nadat ik die gecheckt heb. bleef t euvel. Daarna alle afvoer kanalen gecheckt en schoongemaakt, doorgeblazen...nergens n blokkade...nu draai ik t spoel en centrifugeer p[rogramma en wederom hoor ik de pomp verwoed draaien en zie ik n hoop sop in de trommel. als ik nu de filter open komt er ook geen water uit... die zwarte rubberen afvoer van de trommel naar de pomp moet dus ergens n probleem hebben. die had ik helemaal doorgelopen .Het enige dat ik kan bedenken is die bal...een vlotter oid? kan het zijn dat dat iets verkeerd doet? werkt die op vacuum ofzo? dank!
Link naar reactie
Graag het volledige type nummer uit de deurrand vermelden. De eco bal ligt los in de kuip-pomp slang en mag niet klemmen. Zeker weten dat er niet iets los in de kuip ligt op het gat van de slang? Met een zaklamp door de gaatjes van de trommel kijken en je weet het.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...