Ga naar inhoud

ogen inbrengen in oude bruidsfoto


Aanbevolen berichten

van vrienden kreeg ik - omdat je zo handig bent daarmee- een oude trouwfoto, veel korrel, onscherp, maar het grootste bezwaar is dat de beide paar ogen van het bruidspaar alleen maar zwart zijn: geen oog te zien. een groot gapend gat hoe pak ik dat aan in psp of photoshop erg bedankt ook namens de oudjes _________________ Murphy was een optimist Hij had beter moeten weten !
Link naar reactie
als eerste de foto opblazen zodat de ogen goed te zien zijn. dan een nieuwe layer aanmaken. dan pak je met het pipet een vergelijkbare lichte kleur op de foto waarmee je een ellips tekent die je in het oog plakt (je oogwit). Dan een donker cirkeltje in een nieuwe layer zetten (pupil). Uiteraard zal je een beetje moeten proberen wat er natuurlijk uitziet. t.
Link naar reactie
bedankt...tussen wenkbrauw en oogwal is alleen maar een zwart gat. heb met psp de area opgelicht, vervolgens met psp heel voorzichtig de outline van een mij onbekende oogkas gemaakt () daarin twee witte punten geplaatst en wat grijs er rondgezet...je zou bijna denken dat het een oog is alles beter dan niets; wel arbeidsintensief ga nu de moderator's idee uit mijn geboorteplaats proberen... bedankt Pieter
Link naar reactie
Zelf de ogen tekenen? Ik vraag me af of dat wat wordt, aangezien ogen nogal persoonlijk zijn. Het zou dus een heel "anders" gezicht geven en het zou lijken of het andere personen waren. Lijkt mij. Als je een andere foto hebt met dezelfde personen, waar de ogen wèl zichtbaar zijn, kan je misschien vanuit daar knippen en in de trouwfoto plakken. Neem bij voorkeur een foto waarin het licht uit dezelfde richting komt.
Link naar reactie
[quote:8229d883d1="Bone"]Zelf de ogen tekenen? Ik vraag me af of dat wat wordt, aangezien ogen nogal persoonlijk zijn. Het zou dus een heel "anders" gezicht geven en het zou lijken of het andere personen waren. Lijkt mij. Als je een andere foto hebt met dezelfde personen, waar de ogen wèl zichtbaar zijn, kan je misschien vanuit daar knippen en in de trouwfoto plakken. Neem bij voorkeur een foto waarin het licht uit dezelfde richting komt.[/quote:8229d883d1] een zwart gat is zeker persoonlijker? Het ziet er in ieder geval gezonder uit als je tenminste wel ogen hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...