Ga naar inhoud

Screenshot van DVD maken mogelijk? Waarmee?


Aanbevolen berichten

[quote:6219322284="wtulp"]Met powerDVD? Dit programma heb ik maar onder welke opties (cq sneltoets) zit dit dan verborgen?[/quote:6219322284] Als je de film laat spelen en je hebt dat schermpje in beeld met alle functies om te spoelen, pauze, stoppen etc etc, zie je ook een fototoestelletje. Ik weet nu alleen niet zeker of je voor het maken van een foto in pauze moet staan, ff proberen dus.
Link naar reactie
Als het om een screenshot gaat moet het ook met snagit lukken. Je moet natuurlijk wel bij het programma kunnen, dus je dvd niet geheel schermvullend. Bij mij (XP) lukt het perfect, ik maak van alles wat ik wil een perfect screenshot (Snagit versie 6). Camtasia gebruik je voor bewegende beelden, dat had ik even verkeerd begrepen. Succes Teejoo
Link naar reactie
Toch werkt het bij mij niet met SnagIt en PowerDVD. Het gedeelte waar de film in draait is zwart in de capture. Zal wel te maken hebben met hardware acceleration, wat eerder in deze thread genoemd is. Waar kan je dat eigenlijk uitzetten? Niet dat het er toe doet, want PowerDVD heeft al een eigen capture knop. *EDIT* Ik zie net in het configuratiemenu van PowerDVD dat hardware acc. al uit staat. Vreemd. Mss moet ik 'm juist aan zetten? :o
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...