Ga naar inhoud

HELP VIERKANTJES IN O.A. OUTLOOK NA INSTALLEREN NIEUWE FONTS


Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen ? :( Ik heb pas mijn pc laten repareren, en er is toen opnieuw windows 98 se er op gezet , nu had ik erg weinig fonts , dus mijn dochter had er nog wel een PAAR zei ze , ik zei dat alleen met lucinda handwrihting al blij was maar ze heeft er zeker 100 bij gezet , de pc vroeg steeds WILT U HET BESTAANDE BESTAND VERVANGEN waarop zei JA heeft gezegt. Nu is het dat ik zowel in OUTLOOK als op MSN alleen bovenaan in mijn scherm VIERKANTJES HEB. :o Ik heb mijn wind: cd gepakt en gekeken of ik daar de STANDAARD FONTS kon vinden , zodat ik die erop kon zetten (desnoods fftjes op een andere schijf) en dan die van mijn dochter kon weggooien. Maar ik kan ze niet vinden op de cd ( klinkt waarschijnlijk erg stom ) maar het staat er ECHT NIET BIJ . A : Hoe krijg ik nu die rare vierkantjes weg B : waar vind ik mijn oude fonts Ik zou heel erg blij zijn met wat sugessties Alvast hartelijk bedankt , lucky :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...