Ga naar inhoud

Goedkoop logo laten designen


Aanbevolen berichten

niet om lullig te doen ofzo, maar ik snap dit soort vragen nooit. je wilt een logo voor je site? ik ook. wat heb ik gedaan: bedacht wat mijn exacte onderwerp is van mijn site, (survivalen), en via de google afbeeldingenzoeker tal van plaatjes gezocht. ideen op gedaan, en toen de camera gepakt, en naar het bos gegaan. een prachtig shot van een zonbelicht bladerdak, en dat in photoshop geladen. en daar ben ik echt geen pro in, maar ik heb toch redelijk snel iets in elkaar geflanst! dat kan iedereen, en dat is ook veel leuker dan een "gejat" logo, of een door een pro gemaakt logo. zo te lezen maak je je site zelf, nou, dit soort dingen horen daar ook bij! een beetje html-en kan iedereen wel. :wink: jules
Link naar reactie
  • 4 weken later...
van vrienden kreeg ik - omdat je zo handig bent daarmee- een oude trouwfoto, veel korrel, onscherp, maar het grootste bezwaar is dat de beide paar ogen van het bruidspaar alleen maar zwart zijn: geen oog te zien. een groot gapend gat hoe pak ik dat aan in psp of photoshop erg bedankt ook namens de oudjes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...