Ga naar inhoud

Wat vinden jullie ervan ??


Aanbevolen berichten

het gaat me ook niet om de zwarte lijn, maar meer de "bult" die iets te overheerstend overkomt. Wellicht kan je de binnenkant niet inkleuren zodat de lijn wel zichtbaar is maar het niet meer zo "lomp" overkomt. Je zou dan bijv de lijn aan een kant wat dikker kunnen maken zodat het toch een eye-catcher blijft.. t.
Link naar reactie
Ik denk dat het voor school al goed genoeg is :-) Eindelijk weer iemand die wat werk laat zien! Mijn tips.. Ik zou de verticale tekstlaag instellen op "saturnation" en de "opacity" iets hoger instellen.. Zo krijg je geen menging tussen transparant grijs en geel. Ziet er waarschijnlijk wat strakker uit dan.. Voor de rest is het prima. Je zou dat oog (Requiem for a dream?) misschien heel lichtjes (opacity op 20%) als achtergrond vanuit de rechter onderhoek kunnen laten weglopen. Zodat je wat meer sfeer brengt. Maar dan nog, elke ontwerper z'n stijl ;-) Gr. J-P
Link naar reactie
ziet er goed uit :lol: leuke kleurencombinatie. het enige wat ik niet goed in het geheel vind passen. is je tekst onderin. je gebruikt hier zo'n trendy Comic Sans Font. ik vind dit niet helemaal in het geheel passen. je totaale plaatje ziet er strak en rustig uit. dat moet je dan ook in je tekst verder door voeren. mijn advies gebruik gewoon een strak schreefloos lettertype. (leest ook wat makkelijker) groetjes j-p p.s. leuk dat je ff je werk laat zien
Link naar reactie
[quote:92e10a4268="jaapie"] ....je gebruikt hier zo'n trendy Comic Sans Font. [/quote:92e10a4268] Mmm... niet helemaal mee eens. Ik vind niet dat je elk handwriting font zomaar in een Commic sans hokje mag stoppen. Toch zie ik ook iets wat niet helemaal klopt en kan m'n vinger er niet opleggen. Dit valt dan wel onder de catogorie "Muggenziften" Probeer die regel anders wat spannender te maken door er een vervormde tekstlaag halftrasparant onder te leggen ofzo. En ik denk zowiezo dat die tekst beter in het zwart opgezet kan worden.. Misschien met een klein beetje "dropshadow" (Layers>layerstyle>dropshadow..) Gr. J-P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...