Ga naar inhoud

Avatar maken?? waarmee??


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Aangezien wij op school nu een project hebben over zelfportret, en daar ook het onderdeel Avatars onder valt, zou ik willen weten in wat voor een programma's deze figuren ontworpen worden. Bijvoorbeeld die avatar van Sita: [url]http://members.home.nl/bobemmen/sita.jpg[/url] Is dit ook mogelijk om te maken zonder een prof te zijn?? Mzzls Bob!
Link naar reactie
Pfoeh, er zijn wel heel veel programma's waarmee avatars gemaakt kunnen worden. Ikzelf gebruik 3D studio max, maar met name Maya en Lightwave worden ook erg veel gebruikt. (ik denk dat dit de 3 meest gebruikte progs zijn) Ik denk dat als je google zoekt naar avatar creation dat je nog veel meer programma's vindt. Moeilijk is het niet, creativiteit en fantasy is denk ik het belangrijkste. Qua techniek...hierover zijn honderden tutorials te vinden. Grtz Grimmie
Link naar reactie
Ja, je kan animaties maken in die programma's. Verder zijn er nog veel meer programma's om te animeren, bijvoorbeeld Accutrans. (Freeware). Je hebt ook werelden waar je met deze avatars in kan rondlopen. De mooiste in Nederland is [url]www.3dee.nl[/url]. Gewoon even de [i:8d0a83b819]gratis[/i:8d0a83b819] browser downloaden (geen banners, geen spyware etc.) en je kan de wereld in en bekijken hoe het gaat. De meest bekende is denk ik Active Worlds. [url]www.activeworlds.com[/url] Grtz Grimmie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...