Ga naar inhoud

kleur bij afdruk van foto's niet juist???


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een medion fotocamera 4,1megapix maar als ik mijn foto's laat afdrukken bij bv.kruidvat of pixum dan lijken mijn foto's een soort bruine gloed te hebben . ik heb ze bewerkt in paintshop pro 7 (rode ogen en grote van de foto's ) sommige zijn wel met flits gemaakt en daar is het erger op te zien. ik heb wel mijn monitor gekalibreerd met de monitor gamma,op het scherm zien mijn foto's er wel gewoon uit. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?? Alvast bedankt Mar
Link naar reactie
ik denk niet dat jij er veel kunt aan doen, het ligt meer aan de instellingen van de printer waar ze uitgeprint worden of aan de printers zelf, op mijn werk hebben we 2 laserprinters en op de ene worden de foto's veel realistischer uitgeprint dan op de andere nochthans van op dezelfde pc laten afprinten en deit verschil is nog beter te zien als je bv een landschapfoto in zonlicht afprint komen ze er beiden goed uit maar als je een binnenhuisfoto met kunstlicht afprint heb je een duidelijk veschil, de ene printer kan sommige kleuren blijkbaar moeilijker aan dan de andere printer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...