Ga naar inhoud

welk fotoprogramma


anoniem

Aanbevolen berichten

ik bedoelde infeite adobe photodeluxe en photoshop , twee verschillende programma's . Ik heb al eens gehoord dat photoshop ongelooflijk duur is , adobe weet ik niet want ik heb de cd gebruikt van mijn stiefpa zijn bedrijfje :o . Maar als ik kijk op sites over digitale fotografie is het overal photoshop dat er de plak zwaait, ik vroeg me gewoon eens af waarom. Nochthans adobe zeer uitgebreide functies heeft en je er bijna alles mee kunt doen.
Link naar reactie
Wil je de volledige functionaliteit van Photoshop benutten, dan moet je eerst een grafische school doorlopen en professioneel met het vak bezig zijn anders ben je veel te duur uit met een onnodig zwaar programma. Wel zijn er overal op het web tutorials te vinden, maar die geven slechts een oplossing voor een specifieke bewerking. Een goed alternatief met dezelfde kwaliteit maar met minder ingewikkelde handelingen is [b:53a8a09410]Photoshop Elements[/b:53a8a09410], hierin zijn veel handelingen uit Photoshop geautomatiseerd en is verkrijgbaar voor ongeveer 1/5 van het bedrag. Groet, Toon.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...