Ga naar inhoud

Vlag


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:020259d782="Young Crazy Fool"]ooit al gehoord van www.google [/quote:020259d782] Ik wordt een beetje ziek van mensen die totaal geen kennis hebben over iets en elke vraag afblokken met het antwoord: Dan ga je toch ff zoeken op google! Donder op met je google! Dit is een forum met vragen waar je antwoord op mag geven. Ga niet bij elke vraag roepen dat je google moet gebruiken. Want 1. het lost vaak weinig op omdat je op andere sites moet gaan zoeken.. 2. ik vind het spam 3. Het is gewoonweg niet de vriendelijkste manier van antwoorden. Dus iedereen die met google loopt te paraderen. Kappen met die onzin. Ga op een ander forum dit soort antwoorden geven. J-P (ik spreek namens mijzelf en ga uit van eerdere ervaringen op het forum die goed waren zonder dat er de hele tijd over goolge geroepen werd.)
Link naar reactie
Ennuh, effe voor Bora, Ik denk dat je moet zoeken naar een programma dat "Annimated GIF's" maakt. Vaak kun je dan een standaard plaatje (vlag dus) Laten wapperen en als annimatie .GIF opslaan. Ik weet dat er vroeger bij paintshop pro een programma zat wat "Annimation shop pro" heette. Klonk als een soort van bijhorende plugin. Misschien dat je in die hoek moet gaan zoeken... Succes! Gr. J-P
Link naar reactie
tuurlijk is dit een forum om vragen te stellen maar dat neemt niet weg dat je nog altijd een zoekmachine kan gebruiken he, en het was helemaal niet mijn bedoeling om onvriendelijk te zijn, ik heb zelfs in zijn plaats gezocht en vermits er hier toch geen antwoord kwam vond ik dat dus niet erg. Feit is wel dat ik het misschien iets anders had kunnen formuleren maar toch... al doende leert men (zo zeggen de docenten bij ons toch als we iets vragen)
Link naar reactie
[quote:68452f894d="J-P Le Conte"]Ennuh, effe voor Bora, Ik denk dat je moet zoeken naar een programma dat "Annimated GIF's" maakt. Vaak kun je dan een standaard plaatje (vlag dus) Laten wapperen en als annimatie .GIF opslaan. Ik weet dat er vroeger bij paintshop pro een programma zat wat "Annimation shop pro" heette. Klonk als een soort van bijhorende plugin. Misschien dat je in die hoek moet gaan zoeken... Succes! Gr. J-P[/quote:68452f894d] euh....mag dat zoeken wel via google? :wink:
Link naar reactie
Ja het mag wel natuurlijk. En als het een keer als advies opduikt dan maakt het ook niet uit. Maar als ik in een week tijd vaker op het forum lees dat er naar google verwezen word op een manier alsof je hier niks te zoeken hebt met dit soort vragen. Dan baal ik daarvan. Mensen willen vaak ook een advies erbij over het programma. Is het gebruiksvriendelijk of kun je er dit & dat mee.. Een forum staat voor mensen met ervaring of kennis die ze delen met mensen die zich op dat onderwerp willen verdiepen. Ik zie weinig diepgang in een forum als er telkens naar zoekmachines verwezen word. Veel meer heb ik er niet over te zeggen... Gr. J-P
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...