Ga naar inhoud

flikkerend beeld


Aanbevolen berichten

Hallo, kan iemand mij helpen met het volgende??? Ik heb voor de eerste keer digitaal gefotografeerd en alles weggebrand als vcd in nero. echter als ik deze cd rom nu in mijn allesspeler stop geeft hij netjes de foto's op de TV. Alleen heb ikmdan uiteraard stilstaand beeld en geeft hij de foto's tintelend oftewel flikkerend weer. Maw hetzelfde effect als je een videofilm in de pauzestand zet met beeld. Heeft iemand een tip om dit wel goed te krijgen??? Moet ik misschien anders branden??? Iets instellen in de TV of iets dergelijks. Laat het mij even weten svp???? groetjes maurice
Link naar reactie
Pff, zit nu op mijn werk, maar heb geloof ik versie 5.5.8. Als je Nero opent krijg je de "new compilation" box, hier selecteer je uit het lijstje links "VideoCD", vervolgens zie je dan een aantal tabbladen waar je alles in kan stellen. Op het eerste tabblad "VideoCD" kan je aangeven of je PAL of NTSC wil branden, deze zet je op PAL. De opties "Create standard compliant CD" en "Use CD-i Application" dienen aangevinkt te zijn. De overige tabbladen kan je laten zoals ze zijn, of kan je wijzigen naar gelang je wil, ik zou persoonlijk in deze stage nog even niks doen met de "menu" opties. Vervolgens kan je je cd gewoon branden. Vergeet niet in het laatste tabblad aan te geven dat de cd afgesloten "Finalize cd" moet worden. Voor de zekerheid kan je even de laatste versie van Nero downloaden bij www.ahead.de Suc6
Link naar reactie
[quote:0f7a3a0d8a="Toeter84"]Volgens mij hoort dit in de verste verten niet in het grafisch forum thuis. Jullie kunnen toch wel gewoon de announcement hierboven lezen!!! :( /me roept om Bill voor een move[/quote:0f7a3a0d8a] Digitaal gefotografeerde bestanden flikkeren.....Lijkt mij knap Grafisch.....Indien de oorzaak bij het branden ligt en dit bespreek je op het forum, dan is het inderdaad discutabel of dit het juiste forum is, maar de oorspronkelijke vraag cq onderwep is dat toch wel degelijk. :evil:
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Heb net je probleem gelezen. Ik heb ook last gehad van flikkering bij het direct wegbranden van foto-cd via Nero (ook de laatste versie). Het programma uUead picture dvd heeft hier totaal geen last van (ook met 50 HZ tv), daar er een optie is voor anti flikkering. Je kan via dit programma direct branden, werkt erg goed op dvd speler en tv. Succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...