Ga naar inhoud

Is er een programma die een 360º graden beweging kan maken??


Aanbevolen berichten

Wellicht niet echt een betaalbare oplossing (...) maar met 3D studio VIZ kun je met behulp van de SmoothMove panoramic viewer een scene maken, die vervolgens laten renderen, en het resultaat met behulp van een viewer 360 graden rondom bekijken, in en uitzoomen, pannen... Leuke tool, wordt vrij weinig gebruikt. 'In het begin' vertelde wij altijd dat deze viewer uitgebreid kon worden zodat je zelfs naar een ander camera standpunt kon gaan, en daarvandaan de scene bekijken. Dat zou vooral door bedrijven die winkels inrichten gebruikt worden, om de inrichting op voorhand te bekijken en op die manier te kijken of een bepaald product op de juiste hoogte lag...zodat het beter verkoopt. Op http://www.ncarchitects.com/smoothmove/smoothmove.htm kwam ik toevallig wat dingen tegen die je kunt gebruiken: de browser plugin, en (waarschijnlijk) wat voorbeelden. De viewer geeft je gelijk de link www.smoothmove.com... Ik heb net die viewer geïnstalleerd... Even kijken of het allemaal erkt (zo niet dan zet ik het er wel bij, maar ik moet waarschijnlijk mijn browser resetten...) Thor.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...