Ga naar inhoud

Stank sinds verhuizing, Samsung Argentin


Elvira-1

Aanbevolen berichten

1,5 maand geleden verhuisd en de machine is zonder te borgen zo mee gegaan. Sindsdien stinkt hij vreselijk, naar 'dode muizen'. Alle schoonmaaktips die er te vinden zijn heb ik geprobeerd, hij ziet er uit als nieuw en vetluis had ik toch al niet. Filter is schoon. Water dat uit het slangetje onderin komt stinkt niet. Na een was (eerst de machine spoelen) is de stank na een uur of 2 terug. Samsung Argentina7 WF8714BSH. Sifon heb ik schoongemaakt en afvoerslang uit de buis gehad om te testen of de lucht daaruit kwam. Is niet zo, komt echt uit de machine zelf. Waar ik zelf aan denk; sok oid blokkeert de afvoer? Door verhuizen iets van binnen stuk waardoor niet alles afgepompt wordt? Ik weet het niet meer... Is er nog iets dat ik zelf kan proberen of zie ik iets over het hoofd?
Link naar reactie
Edit; Ik gebruik geen wasverzachter. 1x per week vloeibare eigen merk voor zwarte was, ca 45 ml op volle trommel, in een wasbolletje. 1 a 2x per week een witte was met een soeplepel poeder witte reus en 1 a 2x per week colorreus poeder. Poeder gaat direct op de was. Als wasverzachter half bakje witte natuurazijn. Was gaat er meteen uit. Manchet veeg ik schoon en altijd het deurtje en wasmiddelbakje open als hij uit staat.
Link naar reactie
Als er al rest water in blijft staan (wat ook zo is) wat zou kunnen stinken dan zou je dat dus ook moeten ruiken als je het water dan via het slangetje weg laat lopen. Het slangetje zit op het laagste punt. Er zou inderdaad wat tussen trommel en kuip kunnen zitten. Dit kun je controleren door met een zaklamp door de gaatjes van de trommel naar onderen te kijken. Heb je hem ook al eens een kookwas laten draaien zonder wasgoed en zeep? Staat er dan schuim op het water? Zo ja dan heb je dus wel een zeep ophoping/vetluis.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...