Ga naar inhoud

Fonts


anoniem

Aanbevolen berichten

Je kunt onder 'Opmaak' bij 'Lettertype' instellen wat jij als 'standaardlettertype' wilt. Dit is in alle Office programma's zo. Het nadeel is, dat Office het soms niet helemaal wil snappen. Dan herstart je 3x, en als je dan 1x teveel op Backspace drukt heb je wéér Times er staan. Het is een kwestie van; staat het er goed, dan ook niet meer aan rommelen. Heel irritant...

------------------ Toeter ::been.there::learned.that::came.back:: www.heidi.stylite.nl

Link naar reactie
Dank je Toeter,

Helaas is het niet zo eenvoudig. Zodra ik een nieuw tekstvak maak staat ie weer op Times. (PUB.) Ook in de tekstverwerker het zelfde recept. Arial ingesteld en weer opnieuw geopend en...... precies!! Times dus weer. Volgens mij moet er iets staan in het register of zo. Maar ik ben niet zo'n held in om daar in te gaan vroeten.

Alle suggesties zijn welkom.

Drifter

------------------ Be fruitful and prosper

Link naar reactie
quote:
Originally posted by MarkVR: Word: Opmaak -> Lettertype -> Lettertype selecteren -> Klik op 'Standaard...'

werkt zonder problemen hier... :smile:


Hier ook. ander truukje: gooi normal.dot weg. Save een nieuw, leeg document met een ander lettertype. Save het als template (normal.dot) mocht ie dat weigeren, dan onder een andere naam en rename hem later via de verkenner.

------------------ Blow me up Scotty!

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...